Dag 17

17 maart 2017 - Pärnu, Estland

ZonsondergangVandaag was het een druilige dag. De hele dag regende het door en pas `s avonds begon het een beetje op te klaren. Hierdoor was de zonsondergang in ieder geval wel erg mooi te bewonderen vanaf mijn kamer.

KamerIk verblijf vanavond in een hotel. Ik heb hier een goede deal, waarbij ik voor relatief weinig geld 2 spa behandelingen, diner, ontbijt en natuurlijk de overnachting zelf heb. Vanmiddag heb ik al 1 behandeling gedaan, namelijk een lekkere massage. Erg fijn om mijn stijve nek even te ontspannen.

BrugAangezien ik pas om 15:45 arriveer bij het hotel, en morgen alweer om 10:15 de volgende bus moet pakken heb ik niet veel tijd om de stad zelf te bekijken. Ik besluit om na het avondeten nog even de stad door te lopen. Het scheelt dat het centrum niet heel groot is, dus de belangrijkste gebouwen heb ik al gauw gezien. Mijn camera op mijn mobiel werkt helaas niet erg goed in het donker, dus veel foto`s heb ik niet kunnen maken.

Morgen vertrek ik weer richting Tallinn, de hoofdstad van Estland. Hier verblijf ik weer in een hostel, voor 2 nachten.

KerkUitzicht vanaf mijn kamerPoort naar TallinnGebouwKerkGebouwBrug in parkje

1. Papa en Friedy:
    17 maart 2017
    mooie kamer Anke, dus morgen weer reizen en ja regen hoort er ook bij hier begon het om 16.00 uur te regenen nu weer even droog. heeft er nog iemand voor jou gestemd.
    ;-)