Dag 27

27 maart 2017 - Stockholm, Zweden

En dat was dan alweer mijn laatste dag.. Morgen een dagje waarbij ik waarschijnlijk niet zoveel ga doen, en vooral bezig ben met terugreizen en alle rompslomp erom heen. Ik vlieg morgen om 18:30 vanuit Stockholm, en land rond 20:30 weer op Schiphol!

Uitzicht over Gamla StanVandaag dus nog even genoten van mijn laatste dagje, wat ook niet erg lastig was met zulk mooi weer! Na wat opstart problemen in de ochtend, kon ik me uiteindelijk toch aanzetten tot enige activiteit. Ik heb eigenlijk zonder doel gewoon de stad wat rond geslenterd, random zijstraatjes genomen. Uiteindelijk heb ik de kade gevolgd, en liep ik zo over een paar verschillende eilandjes heen. Ik kwam uiteindelijk weer uit in Djurgarden, waar ik uiteindelijk een klein rondje heb gelopen. Ik merk wel dat ik wel best vermoeid ben van zo'n maand intensief reizen, en rond 15:00/16:00 ben ik vaak ook gewoon op. Vandaag was dat ook het geval, dus bestond het deel van de middag na 15:00 vooral uit van bankje naar bankje lopen. Gelukkig was het weer mooi, dus het was absoluut geen straf om op bankjes te zitten, en te genieten van het uitzicht.

ZonsondergangNa het avondeten besloot ik deze reis nog even goed af te sluiten, door nog even een klein stukje te lopen richting Gamla Stan, waar ik een plekje heb opgezocht waar ik mooi de zonsondergang kon bekijken. Na zo'n mooie dag moet de zonsondergang ook wel mooi zijn, en dat was het absoluut ook. Goede afsluiter van een mooie maand reizen!

SkeppsholmenUitzichtje vanaf SkeppsholmenKasteeltje op KastellholmenBootjes op KastellholmenSkeppsholmenEric EricsonhallenUitzicht op centrum StockholmNordiska Museum

1. Roel, Wilma, Anouk, Marco en Jeroen:
    27 maart 2017
    Wat heb je veel gezien en beleefd zeg! Een geweldige ervaring rijker, denken wij. Morgen een goede reis terug.
  2. Hendrien:
    27 maart 2017
    Anke wat kan je het prachtig omschrijven! Bijna ontroerend hoe je de zonsondergang als afsluiting van je reis beschrijft!
    Ik zie je woensdag avond en dan gaan we donderdagmorgen ook Jan weer ophalen.
    Een hele goede terugreis!

Lieve groet ook namens Henk
    Hendrien