Dag 13

13 maart 2017 - Sigulda, Letland

De zon schijnt :)Vanochtend stond ik om 8:00 in Vilnius op de bus te wachten. Een hele luxe bus dit keer. De bus had gratis koffie en thee, stopcontacten, Wi-Fi en een scherm in de achterkant van de stoel voor me. Op dit scherm kon je films kijken, muziek luisteren, spelletjes spelen. Wat je maar wilt. Super luxe dus.

Na 4.5 uur reizen kwam ik aan in Riga, weer terug op de plek waar de reis begon. Hier kocht ik een ticket voor de bus naar Sigulda. Die zou om 13:15 vertrekken, helaas had de bus enigszins vertraging waardoor de bus een Kamerhalfuur later pas aan kwam zetten. Deze bus was dan ook meteen mooi het tegenovergestelde van de vorige bus, deze was namelijk erg oud en krakkemikkig. Stoelen stonden dicht tegen elkaar aan, waardoor recht vooruit zitten niet mogelijk was. Na een kleine 1.5 uur stond ik dan in Sigulda. Mijn kamer was gelukkig dichtbij het station, dus na 5 minuutjes stond ik dan ook in mijn kamer. Het was inmiddels al weer 15:00. Dus in totaal 7 uur aan het reizen geweest vandaag.

Voor de rest heb ik vandaag niet veel gedaan, alleen even boodschapjes gedaan. En ik heb alvast bekeken wat er te doen valt in Sigulda, en er schijnt een mooie wandelroute te zijn die langs alle 3 de kastelen gaat in de omgeving, en waarbij je met een kabelbaan over een vallei heen gaat. Dus ik denk dat ik al weet wat ik morgen ga doen, lekker wandelen! Gelukkig is het weerbericht voor morgen goed, en zal de zon als het goed veel van zich laten zien!

1. Papa en Friedy:
    13 maart 2017
    Gezellige kamer Anke hi hi gaat het goed tot zover???